З DIY-маркету в торговий центр: як Епіцентр оновив свій перший магазин (фоторепортаж)
Збільшена площа і парковка, магазини Епік та Intersport, Центр Меблів і Military-зона, а також нові салони та галереї – як виглядає після оновлення перший торговий об’єкт мережі Епіцентр.
Перший торговий об’єкт мережі Епіцентр, відкритий в 2003 році на вулиці Братиславська, 11, в Києві, нещодавно відновив роботу після масштабного оновлення. У процесі реконструкції його торгова площа збільшилася майже втричі – до 37 200 кв. м, а кількість паркомісць на двох парковках навколо ТЦ зросла в два рази – до 640.
В оновленому ТЦ з’явилися нові концептуальні магазини, салони і галереї. В цілому тут представлено близько 150 000 найменувань товарів для будівництва, ремонту та облаштування житла.
Серед найбільших відділів нового ТЦ – «Сад і город» (8150 кв. м), магазин дитячих товарів Епік (2285 кв. м), Military-зона (593 кв. м), а також відділ виробів з металу (5409 кв. м).
У ТЦ був облаштований Центр меблів, який тепер пропонує покупцям велику кількість найменувань товарів і готові інтер’єрні рішення. А в новому магазині дитячих товарів Епік є не тільки товари для дітей, а й зони відпочинку, товари для творчості, батути і територія розваг.
Один з нових для мережі Епіцентр проектів – магазин Mon Cheri – запропонував покупцям величезний асортимент декоративної косметики та засобів по догляду за волоссям, обличчям та тілом.
Також в ТЦ працює торгова точка швейцарського бренду спортивних товарів Intersport, який в Україні ексклюзивно представляє компанія Епіцентр К.
Для комфортного сервісу та обслуговування покупців в новому ТЦ відкрили сервісний центр з ремонту інструментів і експрес-кафе.
На честь відкриття оновленого ТЦ і 15-річчя створення мережі компанія організувала для відвідувачів масштабну розважальну програму та розіграш цінних призів.
Більше фото з відкриття торгового центру нижче:
Довідка. Епіцентр К – лідер на ринку роздрібної торгівлі сегменту товарів для будівництва і ремонту України з повністю вітчизняними інвестиціями, який налічує 50 діючих торгових центрів в різних регіонах України, починаючи зі столиці, закінчуючи райцентрами. У торгових центрах мережі, сумарна торгова площа яких перевищує 1,5 млн кв. м, представлено понад 250 000 найменувань товарів від більш ніж 3500 постачальників. За результатами 2017 року загальний товарообіг групи компаній Епіцентр в порівнянні з 2016-м зріс на 20,3% або на 7,3 млрд грн.
Читайте також –
Кріс Клайн, Intersport: Співпраця з Епіцентр – одне з кращих стратегічних рішень